Frekans Terapileri

Var olan canlı ve cansız tüm maddeler frekans yayar. Aynı yayın yapan radyonun   yaydığı frekans gibi. Radyodaki her kanalın bir frekans aralığı veya noktası vardır. İnsan vücudundaki hücreler ve organlarda kendine özgü titreşim frekansları yayarlar. Atomsal seviyede olan bu titreşim hissedilemez ama ölçülebilir. Tıp alanında kullanılan EKG, EEG, EMG cihazları bu özellikten yaralanarak çalışmaktadır.

Yapılan çalışmalarla insan vücudundaki tüm hücresel, dokusal organsal ve sistemsel sağlıklı frekans aralıkları ve kişiye özel noktaları bulunmuş olup bunların dışında kalan frekaslar, cihazlar yardımı ile normal frekans aralığına dönüştürülebilmesi sağlanmıştır. Bu bir devrim niteliğindedir. Yani vücudumuzun çalışması için en uygun frekans aralığına getirilen sistem yönünü hastalık değil sağlık yönüne çevirir.

Aynı şekilde hastalık yapan virüs, bakteri, mantar, parazit, allerjenler, ağır metaller, toksinler ( organik, inorganik, kimyasal toksinler) gibi mikroorganizmalar da frekans yaymaktadır. Günümüzde bilim insanları, bize zarar veren bu frekansları tespit etmiş durumdalar. Bu frekanslar, ileri Alman teknolojili frekans terapisi cihazlarında kaydedilmektedir.

İnsan vücudunda hastalık yapan bu frekanslar cihazlarda ters çevrilir (180 derece faz kaydırma) ve kişiye geri gönderilir. Birbirinin tersi iki frekans karşılaşınca nötürleşir. Bu şekilde bakterilerin, virüslerin, ağır metallerin ve parazitler gibi zararlı etmenlerin frekansları vücudumuzdan arındırılır.

Frekans Terapilerinin Zararı Var Mıdır?

Frekans terapi cihazlarından yayılan frekanslar, bir cep telefonundan yayılanın binde biri kadardır. Yani herhangi bir yan etkisi bulunmamaktadır.

Almanya Doktor Franz Morell tarafından geliştirilen frekans terapileri teknolojisi 1977 yılından bugüne dünyada 90’dan fazla ülkede uygulanmaktadır. Türkiye’de de frekans teknolojisine gösterilen ilgi son yıllarda hızlı bir artış göstermiştir.

Frekans Terapileri kişiye özel hazırlanır. Seanslar en az haftada bir düzenli olarak yapılır. Faydalı frekanslar vücuda iletken elektrotlar sayesinde iletilir. Terapiler, ağrısız,  acısız ve yan etkisizdir.
frekans terapileri her yaş grubu için uygulanabilir.

Frekans Terapileri Hangi Durumlarda Kullanılır?

• Enfeksiyon hastalıkları, gıda duyarlılıkları, kanser terapilerinde, bağışıklık terapilerinde kullanılmaktadır.
  • Bir çok alerjenin vücuttaki reaksiyonunun ortadan kaldırılmasına yardımcı olduğu için alerji terapilerinde kullanılmaktadır.
  • Bedenin kendini yenileme ve iyileştirme sürecinde hızlı ve efektif sonuçlar alınması sağlanabilir. Bu anlamda Ruhsal Dengeleme Terapilerimizde yer alan  takıntılar , panikatak,  fobiler, depresyon,  stres ve anksiyete terapilerinde de özellikle kullanılmaktadır.
  • Mevcut rahatsızlıkların yanı sıra, gelecekte ortaya çıkabilecek rahatsızlıkların da önlenmesine yardımcı olabilir.
  • İnsan hayatını olumsuz etkileyen sigara, madde, kumar, internet/oyun, gıda ve alkol bağımlılıklarının tedavi sürecinde de frekans terapiden faydalanılmaktadır. Sigara bağımlılığında tek seansda başarı sağlamaktadır. Amaç, nikotin bağımlılığından kurtulmaktır. Vücuda ilave nikotin verilmez. (Elektronik sigara, nikotin bantı, nikotin sakızı vs. gibi.)
  • Sağlıklı beslenmeyi dengeleyen, obesite ve anoreksiya tedavilerinde kullanılır.
  • Romatizmal ağrı , migren, kronik ağrı, kas ve eklem ağrıları ile fibromiyalji gibi ağrı ile seyreden hastalıklarda ağrı tedavilerinde kullanılır.
  • Tiroid Bezi problemlerihipertansiyonastım ve diyabet gibi kronik hastalıkların terapilerinde de tedaviye yardımcı olarak tercih edilen etkili bir yöntemdir.

Frekans terapilerinin yan etkisi bulunmamaktadır.

Terapi sırasında herhangi bir ağrı, sızı yaşanmaz.Terapiler yaklaşık bir saatir.