Homeopati

Anasayfa » Projects » Homeopati

Homeopati Nedir ?

Homeopati, “benzerin benzerle iyileştirilmesi” temelinden ortaya çıkmıştır. 18. yüz yılın sonlarına doğru Alman Doktor Samuel Hahnemann tarafından uygulanmaya başlanmıştır. Ancak bu tedavi yöntemi, 200 yıldan bu yana konvansiyonel tıbbın yanında etkin, kalıcı ve güvenli bir tedavi sağlamaktadır.

Homeopati, vücudun kendini iyileştirme gücü olduğunu anlatır. Bundan dolayı hastalık semptomlarının aslında bu iyileştirme sebebinin aşamaları olduğunu söyler.

Bu tedavilerde kullanılan ilaç, aynı zamanda hastalığın tüm semptomları demektir. İlacın enerjisel alandaki özellikleri, hastalığın fiziksel, duygusal ve düşünsel alandaki semptomları ile birebir örtüşmesi gerekir. Benzer semptomları benzer özellik gösteren ilaçla tedavi etme, bize bunu anlatır.

Bu yüzden hasta ele alınırken bu üç alandaki tüm semptomları ile değerlendirilmektedir. Tedavide “zihin ve beden beraber şifa bulur”.

homeopati

Homeopati

Homeopatik İlaçlar Nelerdir ?

Bugün bilinen 14 binden fazla homeopatik ilaç vardır. Bitkiler, hayvanlar, mineraller, canlı ve cansız tüm maddelerden ilaç hazırlanabilmektedir.

İlaçlar hazırlanırken maddenin özel yöntemlerle yüzlerce, binlerce, milyonlarca seyreltilmiş hali kullanılır. 12 kez seyreltilen maddenin içinde artık madde özelliği kalmamıştır. Enerjisel seviyede gücü her seyreltmede kat be kat artmaktadır. Bu nedenle ilaçlar tablet, sıvı, toz ve krem olarak hazırlanmaktadır. Ancak kullanılan ilaçların dozu ve seçimi tamamen doktorunuzun kontrolü altındadır.

Homeopatik İlaçlar Güvenli Midir ?

250 yılı aşkın bir süredir güvenle tüm dünyada uygulanmaktadır. Fakat çok nadir ve geçici yan etkileri vardır.

Hangi hastalıklarda kullanılır ?

Homeopati, yaşam gücünün yeniden onarılması temeli üzerinden çalıştığı için tüm hastalıklarda tek başına veya kombine tedaviler ile kullanılabilir.

Kullanıldığı Alanlar

• Tüm kronik hastalıklarda
  • Ruhsal kaynaklı hastalıklarda
  • Alerjik hastalıklarda
  • Sistem hastalıklarında
  • Nörolojik hastalıklarda
  • Solunum sistemi hastalıklarında
  • Karaciğer sistemi hastalıklarında
  • Böbrek hastalıklarında
  • Endokrin sistemi hastalıklarında
  • Gastrointestinal hastalıklarda
  • Obezitede
  • CA hastalıklarında

Gibi hastalıklarda kullanılabilir.

Bununla birlikte homeopatinin sihirli bir değnek olmadığını

“şifanın, hastanın yaşam gücü ve nasibi ile birlikte geleceğini”

unutmamak gerekir.

Homeopati Tedavisine dair ayrıntılı bilgiye sahip olmak ve randevu almak için aşağıdaki formdan bizimle iletişime geçin.

[contact-form-7 id="12938" title="Bottom"]