Dr. Asuman Yeni: Tedaviler

Anasayfa » Tedaviler
GAPS Tedavisi

GAPS Tedavisi

GAPS beslenme tedavisi, bağırsak sağlığının iyileştirilmesinin yanında diğer sağlık koşullarını da düzelterek iyileştirebilir.

Fitoterapi

Fitoterapi

Fitoterapi,bitkisel ilaçların tıpta kullanılarak,hastalıkların tedavisinde, hafifletilmesinde ve/veya önlenmesi için kullanılan tıbbi bir bilimdir.

Ozon Tedavisi

Ozon Tedavisi

Ozon tedavisi ; enfeksiyonlara karşı savunma hücresi olarak bilinen hücrelerin, oluşumunu ve işlevlerini arttırır.

Homeopati

Homeopati

Homeopati, vücudun kendini iyileştirme gücü olduğunu anlatır. Bundan dolayı hastalık semptomlarının aslında bu iyileştirme sebebinin aşamaları olduğunu söyler.

Kök Hücre Tedavisi

Kök Hücre Tedavisi

Kök hücre temel özelliklerinden biri,  işlevlerini ve özelliklerini üstlenerek  herhangi bir hücre tipine dönüşebilmesidir .

Mezoterapi

Mezoterapi

Mezoterapi;ağrı veya hastalıkları,vücutta bulundukları yere lokal uygulama ile mikro-enjeksiyonlar yoluyla kontrol altına alıp tedavi eder.

Şelasyon Tedavisi

Şelasyon Tedavisi

Şelasyon tedavisi ile, hücrede ve beyinde bulunan ağır metalleri yerinden mobilize ederek bağ dokusuna ve kana geçmesini sağlamaktadır.

Nart Testleri

Nart Testleri

Nart testleri ;yapılan işlemin vücut üzerindeki etkisini nabız üzerindeki değişiklikler şeklinde izlemeyi sağlayan feedback-nabız testidir.

Bach Çiçekleri Tedavileri

Bach Çiçekleri Tedavileri

Bach çiçekleri terapisi, “olumsuz duyguların fark edilmesi ve toparlanmasında” çok güçlü bir destek tedavisidir. Hiçbir yan etkisi yoktur.