Covid-19 ve Ozon Terapi

Ozon Terapisinin Covid-19 ‘a Etkisi

Covid-19, akciğerleri çok fazla tutan bir viral enfeksiyondur. Kalıcı sekel bırakma oranı yüksektir. Özellikle oksijenin restorasyonu hayatidir.

Ozon terapi;

• İmmun modulator,
  • Oksidan-antioksidan,
  • Antienflamasyon,
  • Antiviral,
  • Oksijenizasyon,

Özellikleri ile hem hastalığa karşı bağışıklık sistemimizi güçlü tutar ve enfeksiyon ile mücadele eder. Hem de enfeksiyon geçtikten sonra kalıcı hasarın oluşmasını engeller.

Yine profilaktik (hastalığın önlenmesi) kullanımında da, bu özellikler dolayısıyla çok etkilidir.

Testlerin pozitif bulunduğu, aktif dönemde yine bu özellikleri ile uygun dozlarda kullanılabilir.

Corona virüslerin yüzeyindeki çıkıntı proteinlerinde oksidasyona karşı savunmasız, bol miktarda sistein bulunur. Bu nedenle virüs, indirgenmiş sülfidril grupları hücre içine girmek için, ihtiyaç duyar. Ozon tedavisi, bu yapıyı bozarak virüsün hücre içine girmesine engel olmaktadır.

Covid-19 hastalığında, akciğerler nemli miktarda akut inflamasyona maruz kalıyor. Özellikle ozon terapisi, Covid enfeksiyonu sonrası oluşan kronik fibröz ve sekelleri engellemektedir.

COVID hastalarının tedavisi söz konusu olduğunda, ozon terapisinin ihtiyaç duyulan iyileşme ile uyumlu birçok özelliği vardır.

Ozon terapisinin sunabileceği pek çok terapötik faydası vardır: mikrop öldürücüdür ve virüsleri öldürebilir. Ayrıca enflamatuar yolları inhibe eder ve antiinflamatuvar olanları güçlendirir. Bağışıklık sistemini birçok yol boyunca düzenler, antioksidan savunmaları etkinleştirir ve dokumuzun oksijen kullanma yeteneğini geliştirir. Diğer birçok özellikle birlikte, COVID hastalarında ozon tedavisi kullanıldığında, bu hastaların daha hızlı ve etkili bir şekilde iyileştiği bir çok ülke tarafından bulunmuştur.

Covid-19 virüs enfeksiyonunda İspanya, İtalya ve Çin’de bir çok hastane ve klinikte Ozon Tedavisi uygulanmıştır. Böylelikle etkinliği ve katkısı bilimsel çalışmalarla kanıtlanmıştır.

Görüşlerinizi yazın.

Your email address will not be published.